Υποστήριξη

Υποστήριξη

Η εταιρεία αναλαμβάνει την συνεχή και πολυτροπική υποστήριξη των πελατών της σε πραγματικό χρόνο. Οι χρήστες έχουν την δυνατότητα άμεσης τηλεφωνικής υποστήριξης ή αποστολής άμεσου μηνύματος (chat) και σε περίπτωση μη δυνατής άμεσης επίλυσης, τότε δημιουργείται νέα εγγραφή στο σύστημα διαχείρισης γεγονότων της εταιρείας με σκοπό την δρομολόγηση της επίλυσης του από κάποιον τεχνικό. Επιπρόσθετα, ο χρήστης μπορεί να υποβάλλει κάποιο αίτημα για υποστήριξη μέσω email, το οποίο και αυτό δρομολογείται για άμεση απάντηση.